Gimnazijos mokytojai aktyviai tobulina žinias ir kompetencijas
Atnaujinta: 2021-03-08
Karantino laikotarpiu gimnazijos mokytojai aktyviai tobulino kvalifikaciją, dalijosi gerąja patirtimi siekdami įgyti naujų žinių bei įtvirtinti jau turimas kompetencijas. Didžiausia laiko dalis skirta skaitmeninio raštingumo tobulinimui seminaruose: „Skaitmeninio mokymo(si) turinio pateikimo ir įsivertinimo galimybės naudojant „Microsoft Teams“; „Kaip geriausiai Microsoft 365 aplikacijas panaudoti per Teams“; „Skaitmeninių nuotraukų apdorojimas ir saugus dalijimasis“; „Dokumentų kūrimas internete ir dalijimasis jais su kitais“.
Ne mažesnis dėmesys skirtas ir mokinių ugdymo pažangai pamatuoti. Mokytojai dalyvavo seminaruose „Kaip (pa)matyti kiekvieną vaiką klasėse sistemingos refleksijos pagalba?“; „Chemijos mokytojų nuotolinio mokymo geroji patirtis“; „Mokinių pažangos ir pasiekimų fiksavimas ir analizavimas“; „Mokinio individualios pažangos stebėjimas gimnazijoje naudojantis „EDUKA klase“. Dalyvauta nuotolinėje konferencijoje „Matematikos bendrosios programos atnaujinimo darbų ir nuotolinio mokymo aktualijų pristatymas ir aptarimas“.
Gilintos žinios seminaruose, kuriuose buvo analizuojama, dalijamasi įžvalgomis, įvardytos problemos, su kuriomis susiduria mokytojai, mokiniai, tėvai šiuo įtemptu laikotarpiu. Organizuoti socialinio-emocinio ugdymo seminarai, toliau gilintos žinios LIONS QUEST organizuotuose mokymuose „SEU konsultantų rengimas“.
Gimnazijoje įgyvendinama tarptautinė programa DofE, kur kartu su gimnazistais mokomasi planuoti ir organizuoti savo veiklą, sportuoti, savanoriauti, tobulinti komunikacinius ir bendradarbiavimo įgūdžius, mokytis iš asmeninės patirties įveikiant įvairius iššūkius.
Iki vasaros atostogų gimnazijos mokytojai ir toliau gilins žinias kuriant pozityviąją komunikaciją, tarpasmeninius santykius: „Palankaus mikroklimato kūrimas. Pykti negalima suprasti?“; „Kintantys modernaus ugdytojo vaidmenys. Efektyvi šiuolaikinė pamoka – Y ir Z kartų mokiniams“; „Vaikų, turinčių SUP, nuotolinio mokymo(si) psichologiniai aspektai“.
Džiaugiamės, kad ir esant sudėtingai situacijai šalyje, mokytojai semiasi naujų idėjų, žinių, siekia atliepti šiuolaikinio mokinio poreikius ir juos įgyvendinti kasdieniniame ugdyme.