Psichologas nėra tavo priešas
Psichologinės pagalbos paskirtis – stiprinti mokinių psichologinį atsparumą ir psichikos sveikatą, prevencinėmis priemonėmis skatinti saugios ir palankios ugdymuisi aplinkos gimnazijoje kūrimą, padėti mokiniams atgauti dvasinę darną, gebėjimą gyventi ir mokytis, aktyviai bendradarbiaujant su jų tėvais (globėjais, rūpintojais).
Psichologėmis gimnazijoje dirba
Kabineto Nr. 7N
Psichologijos ir gyvenimo įgūdžių mokytoja
Darbo laikas
|
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Pietų pertrauka |
|
Pirmadienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
|
Antradienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
|
Trečiadienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
|
Ketvirtadienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
| Penktadienis | 8.00 – 16.30 | 12.00 – 12.30 |
Kontaktai
Telefonas +370 37 42 26 87
Kabineto Nr. 8N
Darbo laikas
|
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Pietų pertrauka |
|
Pirmadienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
|
Antradienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
|
Trečiadienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
|
Ketvirtadienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
| Penktadienis | 8.00 – 16.30 | 12.00 – 12.30 |
Kontaktai
Telefonas +370 37 42 26 87
Gimnazijos psichologo funkcijos
- Bendradarbiauja su mokytojais, socialiniu pedagogu ir kitais su mokiniu dirbančiais specialistais, numatant ugdymo tikslų ir uždavinių pasiekimo būdus.
- Konsultuoja psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčius mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus) šių problemų sprendimo klausimais.
- Rengia individualias rekomendacijas mokinio psichologinėms, asmenybės ir ugdymosi problemoms spręsti.
- Konsultuoja mokinius profesijos pasirinkimo klausimais.
- Inicijuoja, rengia ir įgyvendina psichologinių problemų prevencijos programas, padedančias išvengti psichologinių, asmenybės ir ugdymo problemų bei veiksmingiau ugdyti psichologinių, asmenybės ir ugdymo problemų turinčius mokinius.
- Dalyvauja formuojant teigiamą gimnazijos bendruomenės požiūrį į psichologinių, asmenybės ir ugdymo problemų turinčius mokinius bei jų ugdymą kartu su bendraamžiais.
- Šviečia gimnazijos bendruomenę vaiko raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos klausimais.
- Renka ir kaupia informaciją, reikalingą konsultuojamų mokinių problemoms spręsti, bendradarbiaudamas su gimnazijos bendruomene, esant būtinybei – su kitomis institucijomis (Vaiko teisių apsaugos tarnybomis, psichikos sveikatos centrais, policija ir kt.), bei atlieka mokinių veiklos ir elgesio pamokų metu stebėseną.
- Teikia informaciją apie mokinius, turinčius psichologinių, asmenybės ir ugdymo problemų, suinteresuotiems asmenims ar institucijoms, susijusioms su šių mokinių ugdymu, gavęs tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimą.
- Atlieka aktualius mokykloje psichologinius tyrimus atsižvelgdamas į gimnazijos bendruomenės poreikius.
- Dalyvauja kuriant rengiamas (aprobuojamas) mokinio psichologinio vertinimo metodikas, mokslo ir studijų institucijų vykdomus projektus.
