Projektų sintezė: nuo idėjos iki įgyvendinimo
Atnaujinta: 2025-06-16
Birželio 5 d. Kauno Maironio universitetinėje gimnazijoje vyko tradicinė projektinių darbų pristatymo diena. Renginyje I–IV klasių mokiniai pristatė įvairius darbus, atskleidžiančius jų kūrybiškumą, kritinį mąstymą ir tiriamąją veiklą – nuo technologinių inovacijų iki socialinių bei kultūrinių tyrimų. Mokiniai rengė projektus, padedami mokytojų Ryčio Koncevičiaus, Jūratės Petrauskienės, Editos Naidaitės, Viktorijos Jucytės ir Ramunės Balčiuvienės. Renginį pradėjo IIIb, IIIc ir IIIe klasių gimnazistai, kurie parengė projektą „Išmanusis šiltnamis“, kuris bus tęsiamas ir kitais metais. Socialinių mokslų projektus apie socialinių tinklų įtaką informacijos suvokimui bei globalizacijos poveikį etninėms grupėms (anglų kalba) pristatė IIa ir IIf klasių mokiniai. Didelio dėmesio sulaukė I–IV klasių technologiniai ir verslumo projektai: „VoteSmart“, „SEB banko ambasadorystė ir mentorystė“, „SlimGuard“, „SoundShift“, „Dryzon“, „Mentoree“, „MMB Teogen“ ir „Hidrohortus“, kuriuos koordinavo mokytoja Edita Naidaitė. Mokiniai siūlė sprendimus šiuolaikinėms problemoms, kūrė prototipus ir analizavo investavimo galimybes. Menas, mokslas ir technologijos susijungė IVe ir IVf klasių mokinių projektuose „Menoramika“ ir „Žvaigždaitės“, atskleidusiuose gimnazistų gebėjimą kurti atsakingai ir kūrybingai. Už išskirtinius darbus diplomais apdovanoti šie gimnazistai: Austėja Maščinskaitė už projektą „Menoramika“ (IVE); Rokas Putinauskas ir Inesa Šimukonytė – „VoteSmart“ (IIIb); Laurynas Maksvytis – „SEB banko ambasadorystė ir mentorystė“ (IIIb); Eglė Švėgždaitė ir Kamilė Sabalinkaitė – „Žvaigždaitės“ (IVF); Adomas Krinicin (IVe), Nojus Ižganaitis ir Marius Virpša (IIIf) – „Hidrohortus“. Visų šių projektų vadovė – Edita Naidaitė. Ši diena dar kartą įrodė, kiek daug gali pasiekti mokiniai, kai jiems suteikiama erdvė kurti, tyrinėti ir bendradarbiauti. Nuoširdžiai dėkojame visiems mokiniams ir jų mokytojams už įdėtas pastangas, kūrybiškumą ir įkvėpimą gimnazijos bendruomenei.
