Gruodžio 9 d. gimnazijoje buvo paskelbta Universtitetų diena. Gimnazistai, dalyvaujantys universitetinių centrų veikloje, lankėsi Kauno technologijos universitete. Socialinių mokslų srities atstovai dalyvavo Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakulteto renginiuose. Ib klasės mokiniai klausėsi filosofijos paskaitos „Uodega vizgina šunį“. Doc. dr. Nerijus Čepulis aptarė šiuolaikinių medijų įtaką gyvenime. Vėliau diskutuodami gimnazistai turėjo galimybę išsakyti mintis apie savo tapatybę ir ateities poreikius bei lūkesčius.
IIa klasės gimnazistai Matematikos ir gamtos mokslų fakultete klausėsi paskaitos „Elektroninis balsavimas“. Lektorius Kęstutis Lukšys mokiniams papasakojo apie elektroninio balsavimo sistemą: jos savybes, privalumus bei įdiegimo galimybes. Nelengva buvo suvokti elektroninio balsavimo apsaugos subtilybes (privačiojo ir viešojo užrakto kūrimo procesus, kriptografijos mokslo panaudojimą). Visus sudomino informacija apie Estijoje jau sėkmingąi taikomą elektroninio balsavimo sistemą.
Didžioji gimnazistų dalis dalyvavo Technologijų centro pasiūlytuose užsiėmimuose. Paskaita „Įdomioji geometrija“, kurią skaitė taikomosios matematikos mokslų daktarė Violeta Kravčenkienė, sužavėjo mokinius, nes mokiniai sužinojo daugiau tokių dalykų, apie kuriuos buvo girdėję matematikos pamokose anksčiau. Fibonachi skaičių seka, Aukso pjūvio fenomenas, L. Da Vinči kurta žmogaus kūno simetrija, Dieviškas santykis, Mobijaus kilpa, Muaro juostos – visa tai buvo be galo įdomu ir nauja. Paskaitos metu atskleista, kad net geometrija gali būti linksma ir įdomi, – lektorė parodė, kaip per 2 sekundes išmokti sulankstyti marškinėlius, kaip, ragaujant šokolodo gabalėlius, nesumažinti pačios šokolado plytelės ir nesukelti įtarimo namiškiams.
IIIa klasės gimnazistai dalyvavo KTU Technologijų centro paskaitoje „Matematika ir lošimų teorija“. Paskaita mokiniams buvo labai įdomi ir naudinga. Lektorė paaiškino, kas yra lošimų teorija (tai mokslas, ieškantis balanso); taip pat atskleidė jos atsiradimo teoriją. Mokiniai sužinojo, kad šią teoriją jie naudoja ir kasdienėje veikloje, visai to nepastebėdami. Kaip pavyzdį lektorė pateikė jaunimo mėgstamą žaidimą „Akmuo, popierius, žirklės“ ir paaiškino, kaip jame pritaikoma lošimų teorija. Taip pat lektorė parodė, kaip šią teoriją komandiniuose žaidimuose bei varžybose taiko sportininkai. Mokiniai gavo ir teorinių, ir praktinių žinių ir netgi turėjo galimybę pritaikyti žinias praktiškai, žaisdami žaidimą.
IIIb klasės mokiniai buvo paskaitos „Kaip įkvėpti gyvybę geležiai“ klausytojai. Pirmiausia visi sužinojo, kaip daromos schemos, projektai ir varinių plokščių, be kurių nefunkcionuotų nė vienas išmanusis telefonas, kompiuteris ar keli kiti elektroniniai prietaisai, prototipai. Antrojoje paskaitos dalyje mokiniai stebėjo, kaip vyksta plokščių gamybos procesas: dėstytojas papasakojo apie kokybės skirtumą dirbant rankomis ir leidžiant darbą padaryti mašinoms, parodė filmuotą medžiagą apie tai, kaip plokštės kuriamos specifiniame aparate, paaiškino, jog kiekviena klaidelė gali būti lemtinga, nes net menkiausias nukrypimas ar ne vietoje atsiradęs tarpelis gali plokštę nepataisomai sugadinti. Paskaitos pabaigoje buvo parodytas bendras dėstytojų projektas – puslapis, kuriuo naudojantis bus galima pakeisti kambario temperatūrą, įjungti šviesas, vėdinimą ar net palaistyti veją, mat namo sistemoje bus įrengtos būtent pagal paskirtį sukurtos plokštės.
Ic klasės gimnazistai Kuro laboratorijoje susipažino su kuro rūšimis. Mokiniai sužinojo, kaip gaminamas biokuras, nuo ko priklauso jo fizinės savybės. Vaizdžiai stebėjo biokuro gamybos etapus. Ypač įdomu buvo pamatyti, kaip iš vandens gaminamas vandenilinis kuras.
Viešnagę KTU mokiniai įvertino labai pozityviai. Daugelis džiaugėsi, kad sužinojo daug naujos įdomios informacijos, pamatė, kaip mokslo žinios pritaikomos praktikoje. Buvimas universiteto aplinkoje daugeliui taip pat buvo prasmingas – jis paskatino siekį tapti akademinės bendruomenės dalimi.