LT
EN
  • TAMO dienynas

  • Projektai

  • Aukštosios kultūros impulsai mokykloms (AKIM)

    Atnaujinta: 2013-02-05

    2013 m. sausio 30 d. vyko mokymai gimnazistams pagal projektą Aukštosios kultūros impulsai mokykloms (AKIM), kuris finansuojamas Europos socialinio fondo pagal Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2 prioriteto „Mokymasis visą gyvenimą“ priemonę VP1-2.2-ŠMM-10-V „Neformaliojo švietimo paslaugų plėtra“.

     

    Projekto tikslas – mokyklų bendruomenių atskirties nuo kultūros proceso mažinimas. Tikimasi, kad tikslingas ir nuoseklus aukštosios kultūros ir jos kūrėjų atėjimas į Lietuvos mokyklas atvers platesnį kultūros suvokimą, kels mokinių kultūrinį ir pilietinį sąmoningumą bei skatins pačius įsijungti į kultūros procesą.

     

    Daile ir architektūra besidomintys I–II klasių gimnazistai ir šių metų abiturientė Karolina Galvydytė dalyvavo penkių Kauno architektų komandos parengtoje pamokoje-kūrybinėse dirbtuvėse ,,Mano mokyklos architektūra“. Mokiniai sužinojo, kas yra architektūra plačiąja šio žodžio prasme, kokie pagrindiniai jos tikslai, koks yra architekto darbas. Buvo aptariama architektūros svarba ir reikšmė mūsų kasdieniniame gyvenime, įvardijamos sąsajos su kitomis mokslo šakomis, aiškinami pagrindiniai mokyklų projektavimo principai, analizuojami konkretūs užsienio ir Lietuvos pavyzdžiai – aptariama mokyklų aplinka, funkcija, planinė struktūra, forma, pastato paskirtį atitinkanti estetika, jų įvaizdis, eksterjeras ir interjeras. Atviros diskusijos metu mokiniai išsakė savo nuomonę, iškėlė pagrindines šios gimnazijos architektūrines problemas.

     

    Kūrybinių dirbtuvių metu toliau plėtojama svajonių mokyklos tema – „Mano mokykla“. Mokiniai grupelėmis po 5 sprendė diskusijoje iškeltą problemą ar jų grupę. Pagrindinė užduotis – kūrybiškai atgaivinti arba sukurti savo svajonių mokyklą. Savo idėją mokiniai pateikė ant A2 formato lapo (planšeto): piešiniu, brėžiniu, koliažu, maketu ar kt. Svarbiausia, kad piešiniai, schemos ir paaiškinantis tekstas turėjo išreikšti idėją. Kūrybinių dirbtuvių pabaigoje kiekviena mokinių grupelė trumpai pristatė savo darbą, o dėstytojai pateikė apibendrinimus.

     

    Mokiniams šio užsiėmimo metu buvo puiki proga ne tik pabendrauti su architektais, praplėsti savo akiratį, bet svarbiausia – pabandyti išlaisvinti savo kūrybines galias ir vaizduotę.

     

  • Steigėjas

  • Kiti partneriai

  • NUOTRAUKŲ GALERIJA

  • Calendar

    sausio 2025
    Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sekmadienis
    30 gruodžio, 2024 31 gruodžio, 2024 1 sausio, 2025 2 sausio, 2025 3 sausio, 2025 4 sausio, 2025 5 sausio, 2025
    6 sausio, 2025 7 sausio, 2025 8 sausio, 2025 9 sausio, 2025 10 sausio, 2025 11 sausio, 2025 12 sausio, 2025
    13 sausio, 2025 14 sausio, 2025 15 sausio, 2025 16 sausio, 2025 17 sausio, 2025 18 sausio, 2025 19 sausio, 2025
    20 sausio, 2025 21 sausio, 2025 22 sausio, 2025 23 sausio, 2025 24 sausio, 2025 25 sausio, 2025 26 sausio, 2025
    27 sausio, 2025 28 sausio, 2025 29 sausio, 2025 30 sausio, 2025 31 sausio, 2025 1 vasario, 2025 2 vasario, 2025
  • Visos teisės saugomos © 2013 kmug.lt