LT
EN
  • TAMO dienynas

  • Projektai

  • Aukštosios kultūros impulsai mokykloms (AKIM)

    Atnaujinta: 2013-02-05

    2013 m. sausio 30 d. vyko mokymai gimnazistams pagal projektą Aukštosios kultūros impulsai mokykloms (AKIM), kuris finansuojamas Europos socialinio fondo pagal Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2 prioriteto „Mokymasis visą gyvenimą“ priemonę VP1-2.2-ŠMM-10-V „Neformaliojo švietimo paslaugų plėtra“.

     

    Projekto tikslas – mokyklų bendruomenių atskirties nuo kultūros proceso mažinimas. Tikimasi, kad tikslingas ir nuoseklus aukštosios kultūros ir jos kūrėjų atėjimas į Lietuvos mokyklas atvers platesnį kultūros suvokimą, kels mokinių kultūrinį ir pilietinį sąmoningumą bei skatins pačius įsijungti į kultūros procesą.

     

    Daile ir architektūra besidomintys I–II klasių gimnazistai ir šių metų abiturientė Karolina Galvydytė dalyvavo penkių Kauno architektų komandos parengtoje pamokoje-kūrybinėse dirbtuvėse ,,Mano mokyklos architektūra“. Mokiniai sužinojo, kas yra architektūra plačiąja šio žodžio prasme, kokie pagrindiniai jos tikslai, koks yra architekto darbas. Buvo aptariama architektūros svarba ir reikšmė mūsų kasdieniniame gyvenime, įvardijamos sąsajos su kitomis mokslo šakomis, aiškinami pagrindiniai mokyklų projektavimo principai, analizuojami konkretūs užsienio ir Lietuvos pavyzdžiai – aptariama mokyklų aplinka, funkcija, planinė struktūra, forma, pastato paskirtį atitinkanti estetika, jų įvaizdis, eksterjeras ir interjeras. Atviros diskusijos metu mokiniai išsakė savo nuomonę, iškėlė pagrindines šios gimnazijos architektūrines problemas.

     

    Kūrybinių dirbtuvių metu toliau plėtojama svajonių mokyklos tema – „Mano mokykla“. Mokiniai grupelėmis po 5 sprendė diskusijoje iškeltą problemą ar jų grupę. Pagrindinė užduotis – kūrybiškai atgaivinti arba sukurti savo svajonių mokyklą. Savo idėją mokiniai pateikė ant A2 formato lapo (planšeto): piešiniu, brėžiniu, koliažu, maketu ar kt. Svarbiausia, kad piešiniai, schemos ir paaiškinantis tekstas turėjo išreikšti idėją. Kūrybinių dirbtuvių pabaigoje kiekviena mokinių grupelė trumpai pristatė savo darbą, o dėstytojai pateikė apibendrinimus.

     

    Mokiniams šio užsiėmimo metu buvo puiki proga ne tik pabendrauti su architektais, praplėsti savo akiratį, bet svarbiausia – pabandyti išlaisvinti savo kūrybines galias ir vaizduotę.

     

  • Steigėjas

  • Kiti partneriai

  • NUOTRAUKŲ GALERIJA

  • Calendar

    lapkričio 2031
    Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sekmadienis
    27 spalio, 2031 28 spalio, 2031 29 spalio, 2031 30 spalio, 2031 31 spalio, 2031 1 lapkričio, 2031 2 lapkričio, 2031
    3 lapkričio, 2031 4 lapkričio, 2031 5 lapkričio, 2031 6 lapkričio, 2031 7 lapkričio, 2031 8 lapkričio, 2031 9 lapkričio, 2031
    10 lapkričio, 2031 11 lapkričio, 2031 12 lapkričio, 2031 13 lapkričio, 2031 14 lapkričio, 2031 15 lapkričio, 2031 16 lapkričio, 2031
    17 lapkričio, 2031 18 lapkričio, 2031 19 lapkričio, 2031 20 lapkričio, 2031 21 lapkričio, 2031 22 lapkričio, 2031 23 lapkričio, 2031
    24 lapkričio, 2031 25 lapkričio, 2031 26 lapkričio, 2031 27 lapkričio, 2031 28 lapkričio, 2031 29 lapkričio, 2031 30 lapkričio, 2031
  • Visos teisės saugomos © 2013 kmug.lt