LT
EN
  • TAMO dienynas

  • Projektai

  • Aukštosios kultūros impulsai mokykloms (AKIM)

    Atnaujinta: 2013-02-05

    2013 m. sausio 30 d. vyko mokymai gimnazistams pagal projektą Aukštosios kultūros impulsai mokykloms (AKIM), kuris finansuojamas Europos socialinio fondo pagal Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2 prioriteto „Mokymasis visą gyvenimą“ priemonę VP1-2.2-ŠMM-10-V „Neformaliojo švietimo paslaugų plėtra“.

     

    Projekto tikslas – mokyklų bendruomenių atskirties nuo kultūros proceso mažinimas. Tikimasi, kad tikslingas ir nuoseklus aukštosios kultūros ir jos kūrėjų atėjimas į Lietuvos mokyklas atvers platesnį kultūros suvokimą, kels mokinių kultūrinį ir pilietinį sąmoningumą bei skatins pačius įsijungti į kultūros procesą.

     

    Daile ir architektūra besidomintys I–II klasių gimnazistai ir šių metų abiturientė Karolina Galvydytė dalyvavo penkių Kauno architektų komandos parengtoje pamokoje-kūrybinėse dirbtuvėse ,,Mano mokyklos architektūra“. Mokiniai sužinojo, kas yra architektūra plačiąja šio žodžio prasme, kokie pagrindiniai jos tikslai, koks yra architekto darbas. Buvo aptariama architektūros svarba ir reikšmė mūsų kasdieniniame gyvenime, įvardijamos sąsajos su kitomis mokslo šakomis, aiškinami pagrindiniai mokyklų projektavimo principai, analizuojami konkretūs užsienio ir Lietuvos pavyzdžiai – aptariama mokyklų aplinka, funkcija, planinė struktūra, forma, pastato paskirtį atitinkanti estetika, jų įvaizdis, eksterjeras ir interjeras. Atviros diskusijos metu mokiniai išsakė savo nuomonę, iškėlė pagrindines šios gimnazijos architektūrines problemas.

     

    Kūrybinių dirbtuvių metu toliau plėtojama svajonių mokyklos tema – „Mano mokykla“. Mokiniai grupelėmis po 5 sprendė diskusijoje iškeltą problemą ar jų grupę. Pagrindinė užduotis – kūrybiškai atgaivinti arba sukurti savo svajonių mokyklą. Savo idėją mokiniai pateikė ant A2 formato lapo (planšeto): piešiniu, brėžiniu, koliažu, maketu ar kt. Svarbiausia, kad piešiniai, schemos ir paaiškinantis tekstas turėjo išreikšti idėją. Kūrybinių dirbtuvių pabaigoje kiekviena mokinių grupelė trumpai pristatė savo darbą, o dėstytojai pateikė apibendrinimus.

     

    Mokiniams šio užsiėmimo metu buvo puiki proga ne tik pabendrauti su architektais, praplėsti savo akiratį, bet svarbiausia – pabandyti išlaisvinti savo kūrybines galias ir vaizduotę.

     

  • Steigėjas

  • Kiti partneriai

  • NUOTRAUKŲ GALERIJA

  • Calendar

    rugpjūčio 2029
    Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sekmadienis
    30 liepos, 2029 31 liepos, 2029 1 rugpjūčio, 2029 2 rugpjūčio, 2029 3 rugpjūčio, 2029 4 rugpjūčio, 2029 5 rugpjūčio, 2029
    6 rugpjūčio, 2029 7 rugpjūčio, 2029 8 rugpjūčio, 2029 9 rugpjūčio, 2029 10 rugpjūčio, 2029 11 rugpjūčio, 2029 12 rugpjūčio, 2029
    13 rugpjūčio, 2029 14 rugpjūčio, 2029 15 rugpjūčio, 2029 16 rugpjūčio, 2029 17 rugpjūčio, 2029 18 rugpjūčio, 2029 19 rugpjūčio, 2029
    20 rugpjūčio, 2029 21 rugpjūčio, 2029 22 rugpjūčio, 2029 23 rugpjūčio, 2029 24 rugpjūčio, 2029 25 rugpjūčio, 2029 26 rugpjūčio, 2029
    27 rugpjūčio, 2029 28 rugpjūčio, 2029 29 rugpjūčio, 2029 30 rugpjūčio, 2029 31 rugpjūčio, 2029 1 rugsėjo, 2029 2 rugsėjo, 2029
  • Visos teisės saugomos © 2013 kmug.lt