LT
EN
  • TAMO dienynas

  • Projektai

  • Aukštosios kultūros impulsai mokykloms (AKIM)

    Atnaujinta: 2013-02-05

    2013 m. sausio 30 d. vyko mokymai gimnazistams pagal projektą Aukštosios kultūros impulsai mokykloms (AKIM), kuris finansuojamas Europos socialinio fondo pagal Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2 prioriteto „Mokymasis visą gyvenimą“ priemonę VP1-2.2-ŠMM-10-V „Neformaliojo švietimo paslaugų plėtra“.

     

    Projekto tikslas – mokyklų bendruomenių atskirties nuo kultūros proceso mažinimas. Tikimasi, kad tikslingas ir nuoseklus aukštosios kultūros ir jos kūrėjų atėjimas į Lietuvos mokyklas atvers platesnį kultūros suvokimą, kels mokinių kultūrinį ir pilietinį sąmoningumą bei skatins pačius įsijungti į kultūros procesą.

     

    Daile ir architektūra besidomintys I–II klasių gimnazistai ir šių metų abiturientė Karolina Galvydytė dalyvavo penkių Kauno architektų komandos parengtoje pamokoje-kūrybinėse dirbtuvėse ,,Mano mokyklos architektūra“. Mokiniai sužinojo, kas yra architektūra plačiąja šio žodžio prasme, kokie pagrindiniai jos tikslai, koks yra architekto darbas. Buvo aptariama architektūros svarba ir reikšmė mūsų kasdieniniame gyvenime, įvardijamos sąsajos su kitomis mokslo šakomis, aiškinami pagrindiniai mokyklų projektavimo principai, analizuojami konkretūs užsienio ir Lietuvos pavyzdžiai – aptariama mokyklų aplinka, funkcija, planinė struktūra, forma, pastato paskirtį atitinkanti estetika, jų įvaizdis, eksterjeras ir interjeras. Atviros diskusijos metu mokiniai išsakė savo nuomonę, iškėlė pagrindines šios gimnazijos architektūrines problemas.

     

    Kūrybinių dirbtuvių metu toliau plėtojama svajonių mokyklos tema – „Mano mokykla“. Mokiniai grupelėmis po 5 sprendė diskusijoje iškeltą problemą ar jų grupę. Pagrindinė užduotis – kūrybiškai atgaivinti arba sukurti savo svajonių mokyklą. Savo idėją mokiniai pateikė ant A2 formato lapo (planšeto): piešiniu, brėžiniu, koliažu, maketu ar kt. Svarbiausia, kad piešiniai, schemos ir paaiškinantis tekstas turėjo išreikšti idėją. Kūrybinių dirbtuvių pabaigoje kiekviena mokinių grupelė trumpai pristatė savo darbą, o dėstytojai pateikė apibendrinimus.

     

    Mokiniams šio užsiėmimo metu buvo puiki proga ne tik pabendrauti su architektais, praplėsti savo akiratį, bet svarbiausia – pabandyti išlaisvinti savo kūrybines galias ir vaizduotę.

     

  • Steigėjas

  • Kiti partneriai

  • NUOTRAUKŲ GALERIJA

  • Calendar

    gegužės 2024
    Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis Sekmadienis
    29 balandžio, 2024 30 balandžio, 2024 1 gegužės, 2024 2 gegužės, 2024 3 gegužės, 2024 4 gegužės, 2024 5 gegužės, 2024
    6 gegužės, 2024 7 gegužės, 2024 8 gegužės, 2024 9 gegužės, 2024 10 gegužės, 2024 11 gegužės, 2024 12 gegužės, 2024
    13 gegužės, 2024 14 gegužės, 2024 15 gegužės, 2024 16 gegužės, 2024 17 gegužės, 2024 18 gegužės, 2024 19 gegužės, 2024
    20 gegužės, 2024 21 gegužės, 2024 22 gegužės, 2024 23 gegužės, 2024 24 gegužės, 2024 25 gegužės, 2024 26 gegužės, 2024
    27 gegužės, 2024 28 gegužės, 2024 29 gegužės, 2024 30 gegužės, 2024 31 gegužės, 2024 1 birželio, 2024 2 birželio, 2024
  • Visos teisės saugomos © 2013 kmug.lt