Kovo 26 dieną Kauno Maironio universitetinės gimnazijos Steigiamojo Seimo salėje susibūrė tris mėnesius trukusio TŪM projekto-stažuotės ,,Istorija mene: muzikoje, filmuose ir architektūroje“ dalyviai. Projekto tikslas – skatinti mokinių pilietiškumą, kūrybiškumą ir sąmoningumą per istorijos, meno ir kultūros integraciją, įprasminant Lietuvos kovos už laisvę ir Nepriklausomybės datas: Sausio 13-ąją, Vasario 16-ąją ir Kovo 11-ąją. Į baigiamąjį projekto renginį atvyko I-II klasių mokiniai iš Kauno ,,Saulės“, ,,Aušros“ gimnazijų, 7-8 klasių mokiniai iš Jurgio Dobkevičiaus, Pilėnų, Suzuki progimnazijų bei Jono ir Petro Vileišių mokyklos, 4 klasės mokiniai iš Tirkiliškių mokyklos-darželio ir, žinoma, gausiausiai veiklose dalyvavę šeimininkai, Kauno Maironio universitetinės gimnazijos I-II klasių gimnazistai. Projekto dalyviai, dirbę keturiose grupėse: dailės ir architektūros, istorijos, literatūros bei muzikos ir vaizdo medijų, – pristatė savo darbus. Juos vertino ir aptarė Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos Parlamentarizmo istorinės atminties skyriaus vedėja Angonita Rupšytė, kuri yra premijos ,,Ir eisim Lietuvos keliu“ steigėja (ši premija kasmet įteikiama pilietiškiausiam mūsų gimnazijos abiturientui). Vertinant grupių projektus, garbiai viešniai talkino mūsų gimnazijos alumnai Ugnė Virvičiūtė, Rytis Šafranauskas ir Karolis Skrickus. „Trijų liepsnų atmintis“, „Laisvės spalvos“, „Seimo atgimimas“, ,,Už laisvę“, „Nepriklausomybės siekis“, „Lietuvos įsimintinos dienos“, „Neužmiršti Laisvės, „Tylos balsas“ ir „Laisvės liepsna“ – taip pavadinti mokinių dailės, architektūros, vaizdo medijų, istorijos, literatūros bei muzikos darbai, savitai atskleidžiantys laisvės idėją ir šiuolaikinių jaunų žmonių santykį su Lietuvos istorija. Vertinimo komisija pasidžiaugė visų darbais, taip pat pasiūlė kitose veiklose labiau atskleisti Kauno miesto savitumą Lietuvos laisvės kelio kontekste. Pristatydami savo grupių darbus ir reflektuodami, projekto dalyviai pabrėžė, kad veiklos juos įtraukė, kad nudžiugino galimybė įgyti daugiau žinių bei gebėjimų, bendradarbiauti su kitų mokyklų ir skirtingų amžiaus grupių mokiniais, prasmingos ir įdomios jiems pasirodė ir įvairių meno bei mokslo sričių profesionalų konsultacijos. Dėkojame visiems projekto dalyviams, rengėjams, mokinius ruošusiems mokytojams. Tariame ,,ačiū“ ir šauniems baigiamojo renginio vedėjams, mūsų gimnazijos trečiokams Dianai Sidunovaitei ir Karoliui Kaušui.